مجمع وبلاگ نویسان شهرستان کازرون

پاتوقی برای تبادل اندیشه و انتشار و مطالب وبلاگ نویسان شهرستان کازرون

مجمع وبلاگ نویسان شهرستان کازرون

پاتوقی برای تبادل اندیشه و انتشار و مطالب وبلاگ نویسان شهرستان کازرون

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۸ دی ۹۳، ۱۵:۰۰ - انجمن متخصصین کازرون
    ممنون
نویسندگان
پیوندها

حضور شهردار کنارتخته در همایش شهرداران فارس

يكشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۴۲ ب.ظ

وبلاگ کنارتخته نیوز نوشت:


01


مهندس  نوذری شهردار کنارتخته در همایش سراسری شهرداران استان فارس که با حضور استاندار برگزار شد  حضور  یافت.

 

در این مراسم سید محمد احمدی، استاندار فارس، در این همایش با بیان اینکه در گذشته تعداد شهرداران به ۳۰ نفر هم نمی‌رسید، اظهار کرد: در سطح استان بیش از ۱۰۰ نفر شهردار حضور دارند و باید از این ظرفیت عظیم در راستای توسعه شهرها استفاده بهینه شود.

وی با بیان اینکه جایگاه هر شهردار در شهر خود جایگاه مطلوبی است، افزود: وظیفه سنگینی بر عهده شهرداران نهاده شده و تمام شهرداران باید برای توسعه شهرها و تداوم نظم و آرامشی که بر استان حاکم است تلاش کنند.

استاندار فارس با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی استان ارتباط خوبی با نماینده ولی فقیه در استان دارند، خاطرنشان کرد: بنده هر هفته بیانات ائمه جمعه استان را رصد کرده و موارد مربوطه را پیگیری کرده و این هم‌افزایی بسیار ارزشمند است که باید در راستای تحقق جامعه اسلامی رشد و توسعه‌یافته تداوم داشته باشد.

احمدی با بیان اینکه پیشرفت در بستر آرامش محقق می‌شود، تصریح کرد: رشد و توسعه فرم ظاهری شهرها و مبلمان شهری برای مهم است و شهرداران باید در این زمینه از تجربیات موفق شهرداران مراکز استان‌ها الگو گرفته و شهرشان را به بهترین شکل ممکن بسازند.

وی با اشاره به اینکه شهرداران باید ایجاد درآمد پایداری برای شهرداری‌ها را در دستور کار قرار دهند، بیان کرد: در این راه باید از تمام ظرفیت‌های موجود بهره برد و سعی در جذب سرمایه‌‌گذاران داخلی و خارجی داشته باشید.

استاندار فارس با بیان اینکه کمبود آب در بسیاری از شهرستان‌های استان افراد را مجبور به مهاجرت می‌کند، عنوان کرد: باید به دنبال ایجاد مشاغل با تنوع بیشتر باشیم و لازم است شهرداری‌ها با شورا تعامل خوبی داشته باشند.

احمدی با تأکید بر بهسازی، رونق‌بخشی، ایجاد اشتغال و توانمندی شهرستان‌ها، اظهار کرد: عدم مهاجرت از شهرهای کوچک به مرکز استان نتیجه عملکرد خوب شهرداران در شهرشان است که سبب بهبود وضعیت استان می‌شود.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۵
وبلاگ نویس کازرونی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی