مجمع وبلاگ نویسان شهرستان کازرون

پاتوقی برای تبادل اندیشه و انتشار و مطالب وبلاگ نویسان شهرستان کازرون

مجمع وبلاگ نویسان شهرستان کازرون

پاتوقی برای تبادل اندیشه و انتشار و مطالب وبلاگ نویسان شهرستان کازرون

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۸ دی ۹۳، ۱۵:۰۰ - انجمن متخصصین کازرون
    ممنون
نویسندگان
پیوندها

وبلاگ بسیجیان قائمیه نوشت:فرمانده کل سپاه:

مجمع عالی بسیج به دنبال تحقق منویات امام خامنه ای در جامعه اسلامی است


فرمانده کل سپاه:

مجمع عالی بسیج به دنبال تحقق منویات امام خامنه ای در جامعه اسلامی است

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مجمع عالی بسیج به دنبال تحقق اهداف انقلاب اسلامی با نگاه به منویات مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگارسیاسی خبرگزاری بسیج، سرلشکر محمدعلی جعفری در نخستین همایش مجمع عالی بسیج مستضعفین که عصر امروز در سالن ورزشی امام علی (ع) برگزار شد، با تبریک هفته بسیج اظهارداشت:پنجم آذرروز بزرگی است که در سال 58 حضرت امام خمینی (ره) پس از تسخیر لانه جاسوسی و اثبات دشمنی استکبار به ملت ایران، این روز را به عنوان روز بسیج و تشکیل ارتش 20 میلیونی نامگذاری کردندمجمع عالی بسیج به دنبال تحقق منویات امام خامنه ای در جامعه اسلامی است.

 

به گزارش خبرنگارسیاسی خبرگزاری بسیج، سرلشکر محمدعلی جعفری در نخستین همایش مجمع عالی بسیج مستضعفین که عصر امروز در سالن ورزشی امام علی (ع) برگزار شد، با تبریک هفته بسیج اظهارداشت:پنجم آذرروز بزرگی است که در سال 58 حضرت امام خمینی (ره) پس از تسخیر لانه جاسوسی و اثبات دشمنی استکبار به ملت ایران، این روز را به عنوان روز بسیج و تشکیل ارتش 20 میلیونی نامگذاری کردند.

 

وی با بیان اینکه درواقع تشکیل بسیج به دلیل خطری بود که از ناحیه دشمنان انقلاب اسلامی احساس می شد، خاطرنشان کرد: بسیج در سرنوشت انقلاب بسیارتاثیر گذار بوده و خواهد بود.

 

سرلشکر جعفری با تاکید براینکه خداوند به همه ما توفیق دهد که بتوانیم رهرو راه شهدا و بسیجی واقعی باشیم، افزود: امروز بسیجیان شهید که در راه انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کرده اند، مایه عزت ، سربلندی و افتخار انقلاب شدند.

 

رئیس مجمع عالی بسیج مستضعفین ادامه داد: مجمع عالی و شورای اقشار بسیج پس از دو سال تشکل در استان ها، امروزاولین مجمع عالی خود را در تهران تشکیل داده و ان شاء الله فردا نیز محضر رهبر معظم انقلاب خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه نشست اقشاری بسیجیان در سراسر کشور با توجه به توسعه و گسترش بسیج به بسیج دهها میلیونی به منظور هم افزایی، هماهنگی و انسجام و تاثیرگذاری بیشتر تشکیل شده است، گفت: اقشاربسیجیان دارای اهداف مشترکی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی هستند که باید این اهداف و مواضع انقلابی برای محقق شدن در عرصه های مختلف مشخص شود.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خصیصه بارز بسیجیان پیروی محض آن ها از ولایت است، خاطرنشان کرد: گاهی دیده می شود که برداشت های مختلفی از تدابیر و منویات رهبر معظم انقلاب صورت می گیرد و متاسفانه مشکل دیگری که در این زمینه وجود دارد بی توجهی یا کج فهمی و یا فقدان همت لازم برای پیاده سازی این تدابیر نورانی است.

 

سرلشکرجعفری با بیان اینکه باید تدابیر رهبر معظم انقلاب در عرصه های مختلف در کشور به وقوع بپیوندد و عملی شود، افزود:برداشت یکسان نسبت به تدابیر راهگشای معظم له موضوعی بسیار مهم و ضروری است که نشست مجمع اقشاری بسیج این هدف را دنبال می کند که در تصمیمات خود به دنبال شناسایی بیشتر ظرفیت عظیم بسیج باشد و در به فعلیت رساندن آن گام بردارد.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در مقطع حساسی از عمر خود قرار دارد، یادآور شد: هر قدر که جلوتر می رویم، پیگیری اهداف انقلاب و محقق ساختن آن‌ها از دشواری و حساسیت بیشتری برخوردار می شود که امروز این حساسیت بیش از پیش مشاهده می شود.

 

سرلشکر جعفری با اشاره به تهدیدات نظامی و امنیتی کشورمان در دهه های اول و دوم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تهدیدات امروز دشمن تبدیل به تهدید نرم شده است که مسائل مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را در برمی‌گیرد.

 

وی افزود: نقشی که بسیج دهها میلیونی در این مقطع حساس از انقلاب برعهده دارد و براساس منویات مقام معظم رهبری از آن انتظار می رود، انتظار بسیار بالایی است که از ظرفیت گسترده به طور موثر محقق شود و ما شاهد پیاده شدن اهداف والای انقلاب اسلامی در جامعه باشیم.

 

فرمانده کل سپاه در ادامه با بیان اینکه امروز در مرحله سوم انقلاب اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: در مرحله دوم انقلاب، دشمنان نظام، جنگ، تهیدات امنیتی و تحریم های اقتصادی را به صورت یکجا به ما تحمیل کردند تا مقاومت ما را بشکنند که نتواتنستند کاری از پیش ببرند.

 

وی تصریح کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی بسیار مقتدر و مستحکم در مقابل همه تهدیدات و تحریم ها ایستاده ایم و این افتخار بزرگی برای هر ایرانی و بسیجی است که در خط مقدم این جبهه حضور دارند.

 

سرلشکر جعفری با بیان اینکه اگر بسیجیان به دنبال محقق شدن اهداف انقلاب نباشند، از جه کسی باید انتظار داشت؟ تاکید کرد:ماهیت انقلاب اسلامی مردمی است و مشکلات کشور نیز باید به دست خود مردم حل شود که این مهم نقش آفرینی بسیج را می طلبد و آنچه که رهبر معظم انقلاب از ما انتظار دارند، تلاش برای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی است که بسیجیان باید این پرچم را همچنان بالا نگه دارند.

 

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم در مجمع عالی بسیج اهداف انقلاب و توسعه ارزش های اسلامی در جامعه را دنبال کنیم تا بتوانیم نسبت به گذشته کمک موثری برای مقام عظمای ولایت و جایگاه رفیع ولی فقیه در پیاده شدن اهداف انقلاب اسلامی باشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۱
وبلاگ نویس کازرونی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی