مجمع وبلاگ نویسان شهرستان کازرون

پاتوقی برای تبادل اندیشه و انتشار و مطالب وبلاگ نویسان شهرستان کازرون

مجمع وبلاگ نویسان شهرستان کازرون

پاتوقی برای تبادل اندیشه و انتشار و مطالب وبلاگ نویسان شهرستان کازرون

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۸ دی ۹۳، ۱۵:۰۰ - انجمن متخصصین کازرون
    ممنون
نویسندگان
پیوندها

نجوایی با امــام زمان

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۳ ق.ظ

وبلاگ نامه مهر نوشت: چند گاهیست وقتی می گویم" اللهم کل لولیک الحجه بن الحسن" با آمدن نام دلربایت دلم نمی لرزد.

 

چند گاهیست وقتی می گویم" صلواتک علیه و علی آبائه" به یاد مصیبت های اهل بیت اشک ماتم نمی ریزم.

 

چند گاهیست وقتی می گویم " فی هذه الساعه" دیگر به این نمی اندیشم که در این ساعت کجا منزل گرفته ای.

 

چند گاهیست وقتی می گویم" اللهم کل لولیک الحجه بن الحسن" با آمدن نام دلربایت دلم نمی لرزد.

 

چند گاهیست وقتی می گویم" صلواتک علیه و علی آبائه" به یاد مصیبت های اهل بیت اشک ماتم نمی ریزم.

 

چند گاهیست وقتی می گویم " فی هذه الساعه" دیگر به این نمی اندیشم که در این ساعت کجا منزل گرفته ای.


چند گاهیست وقتی می گویم " وفی کل الساعه" دلم نمی سوزد که همه ساعاتم از آن تو نیست.

 

چند گاهیست وقتی می گویم " ولیا و حافظا" احساس نمی کنم که سرپرستم، امامم کنار من ایستاده و قطره  های اشکم را به نظاره نشسته است.

 

چند گاهیست وقتی می گویم" و قائدا و ناصرا " به یاد پیروزی لشکرت، در میان گریه لبخند برلم نقش نمی زند.

 

چند گاهیست وقتی می گویم " و دلیلا و عینا " یقین ندارم که تو راهنما و نگهبان منی.

 

چند گاهیست وقتی می گویم " حتی تسکنه ارضک طوعا " یقین ندارم که روز حکومت تو بر زمین، من هم شاهد مدینه فاضله ات باشم.

 

چند گاهیست وقتی می گویم " وتمتعه فیها طویلا " به حال آن هایی که در زمان طولانی حکومت شرین تو طعم عدالت را می چشند، غبطه نمی خورم.

 

اما چند باریست دعای فرج را چند بار می خوانم، تا هم با آمدن نامت دلم بلرزد، هم اشکم بریزد،  هم در جست و جویت باشم، هم سرپرستم باشی، هم به حال مردمان عصر ظهورت غبطه بخورم و احساس کنم خدا در نزدیکی من است و باز هم باشرم می گویم :

 

 "اللــــــــــهم عجـــــــل لولیک الفرج"

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۹
وبلاگ نویس کازرونی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی